Apie mus
Jūsų klientų istorijos formuoja Jūsų verslo istoriją – ar esate pasiruošę jas išgirsti?
Skaičiai ir žmonės mums kalba istorijas… Nuo 1993-ųjų dirbame versdami savo klientų klausimus į tyrimų kalbą, o vartotojų atsakymus – į mums iškeltų uždavinių sprendimus. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų paslaugas bei strategines konsultacijas teikiame įmonėms iš įvairiausių sektorių: IT, telekomunikacijų, finansų, sveikatos priežiūros, vartotojų ir mažmenos bei socialinių sričių.
Siekis judėti į priekį ir teikti savo klientams dar platesnį paslaugų spektrą, 2019 metais pastūmėjo mus suvienyti jėgas su Rytų Europoje lyderiaujančia verslo ir valdymo konsultacijų įmone Civitta, transformuojant SIC į išorine bei vidine analitika grįstų sprendimų šeimą, pavadinimu CCC – Customer Centric Consultancy.
Keičiame savo pavadinimą, norėdami pabrėžti mūsų marketinginio požiūrio esmę – siekiame, kad mūsų klientai formuotų savo verslą tik pasimatavę savo vartotojų batus. Nuo šiol, remdamiesi rinkos ir vartotojų tyrimais, pažengusia duomenų analitika bei dešimtmečius kaupta patirtimi įvairiose industrijose, galėsime geriau pasitarnauti konsultuodami marketingo klausimais ir kurdami Customer Centric strategijas Jūsų verslui.
Mūsų komanda gali padėti Jums mesti iššūkį savo industrijos standartams ir paversti juos išskirtinėmis augimo galimybėmis, o idėjas – realybe!
Mūsų komanda
Rūta Gaudiešienė
Direktorė, tyrimų ir strategijos lyderė
- 20+ metų patirties marketingo ir rinkos tyrimų srityse
- Strateginis marketingas – prekės ženklo pozicionavimas, rolė ir architektūra, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymas
- Vartotojų įžvalgos: elgesys, vertybės, pasitenkinimas
- ROMI – prekės ženklo vertė, marketingo investicijų efektyvumo vertinimas
Rokas Šalaševičius
Duomenų analitikos lyderis
- Strateginė analizė ir verslo planavimas
- Klientų pritraukimas ir išlaikymas
- Lojalumo ir klientų vertės valdymas
- Klientų segmentacija
- Kainodaros strategija
- Produktų portfelio optimizavimas
- Marketingo išlaidų optimizavimas
Justas Jankūnas
Duomenų analitikos projektų vadovas
- Klientų segmentacija ir gyvavimo trukmės (CLV) valdymas
- Pažengusi / prognozuojanti duomenų analitika (KNIME, Tableau, R, MSSQL/MySQL/PostgreSQL, Alteryx, Azure)
- Duomenų automatizacija ir talpyklų dizainas
- Business Intelligence
- Veiklos rodiklių stebėsenos (KPIs) sistemų dizainas
Mingailė Ivanauskienė
Tyrimų projektų vadovė
- Kiekybinių ir kokybinių tyrimų dizainas bei įgyvendinimo valdymas
- Duomenų analizė
- Kategorijos analizė, klientų poreikiai, pasitenkinimas ir elgesys
- Klientų segmentacija
- Produktų ir paslaugų vystymas
- Darbuotojų pasitenkinimas ir įsitraukimas
Danas Zuokas
Vyr. duomenų analitikos ekspertas
- Didžiųjų duomenų apdorojimas, analizė ir rezultatų pristatymas (R, Python, C, SQL, Linux shell scripting etc.)
- Dirbtinis intelektas klientų elgsenos prognozei
- Klientų segmentacija ir elgsenos duomenų analizė
- Duomenimis grįstas produktų ir paslaugų vystymas
- Klientų praradimo (Churn) prognozė
- Rodiklių stebėsenos sistemų dizainas
Gintarė Kijauskaitė
Kokybinių tyrimų ekspertė
- Kategorijos analizė, klientų poreikių, elgsenos, pasitenkinimo analizė, produktų / paslaugų vystymas, komunikacijos ir konceptų testavimas, įvaizdžio kūrimas ir t.t.
- Kokybinių tyrimų metodologija ir įvairios projekcinės technikos
- Tyrimų dizainas ir projektų valdymas
- Prekės ženklo vystymas ir valdymas
- Kliento kelionės ir kliento patirties valdymo analizė
Santa Milaševičiūtė
Tyrimų konsultantė
- Rinkos įžvalgos ir konkurencinės aplinkos analizė
- Klientų segmentai, profiliai ir pasitenkinimas
- Prekės ženklo įvaizdis ir pozicionavimas
- Kiekybinių ir kokybinių tyrimų dizainas, metodologija ir įgyvendinimas
- Duomenų ir įžvalgų vizualizacijos technikos
Tyrimų metodai
Mūsų požiūris į tyrimus
Siekdami geriausiai adresuoti klientų turimas problemas ir klausimus, kombinuojame ir naudojame skirtingus tyrimų metodus. Tikime, kad kiekybinė ir kokybinė tyrimų metodologijos veikia kaip skirtingi smegenų pusrutuliai – suteikia skirtingą vertę, taigi, kombinuojant jas atskleidžiamas „visas paveikslas“ ir garantuojamos itin vertingos įžvalgos.
- Siekiant giliau suprasti kategorijos percepcijas
- Siekiant atskleisti nuomonių, požiūrių ir elgsenos modelių įvairovę
- Siekiant suprasti sprendimų priėmimo procesą
- Siekiant sugeneruoti naujas idėjas ir sprendimų alternatyvas
- Siekiant kuo tiksliau atspindėti realybę ir identifikuoti vyraujančias tendencijas
- Siekiant nustatyti informacijos pokyti bėgant laikui (lyginti)
- Siekiant išanalizuoti skirtingų faktorių sąveiką bei tarpusavyje susijusius sąryšius tarp skirtingų indikatorių
KODĖL VERTA RINKTIS MUS?
Kiekviename tyrimų projekto etape naudojame kokybę užtikrinančius metodus:
- Nustatome, kuris metodas ar metodų kombinacija yra tinkamiausia Jūsų užduočiai spręsti
- Įvertiname, kurie metodai ir priemonės yra geriausi atitinkamai tikslinei auditorijai
- Formuojame tikslius kriterijus, kad būtų užtikrintas kiekvieno kritinio Jūsų klientų segmento reprezentatyvumas
- Nustatome optimalias respondentų kvotas, kad neišleistume per daug biudžeto bei užtikrintume reikšmingas įžvalgas
- Pagrįstai išsprendžiame kliento užduotis taikydami holistinį ir metodinį požiūrį, o ne žiūrėdami į kiekvieną klausimą atskirai
- Kombinuojame tiesioginius ir netiesioginius klausimus
- Kuriame lengvai suprantamus ir šališkumui kelią užkertančius klausimynus
Užtikriname kiekybinių tyrimų kokybę atlikdami:
- Asmeninius apklausėjų mokymus bei periodiškus atliktų interviu įrašų perklausymus kokybės gerinimui realiu laiku
- Nuolatines vykdomų internetinių apklausų funkcionalumo ir surinktų duomenų kokybės patikras
Kokybinių tyrimų moderatoriai užtikrina kokybę atlikdami:
- Efektyvų turinio ir dinamikos valdymą
- Atsargų klausimų pateikimą, atpažindami ir vystydami svarbius nuokrypius nuo scenarijaus
- Profesionalų netiesioginių klausimų ir projekcinių technikų naudojimą
Atliekame trijų lygių duomenų analizę, kad garantuotume Jums reikšmingas ir praktinę vertę turinčias įžvalgas. Analizuojame:
- Ką rodo surinkti duomenys?
- Kokias tendencijas ir įžvalgas atskleidžia turimi duomenys?
- Ką yra iš tiesų verta įgyvendinti?