Meniu
en
lt
Partnerystėje su:
ccc logo
Sic - Ccc
Joins Civitta
SIC market research company joins forces with Civitta consulting group transforming into a family of solutions branded as CCC - CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY.

Krizės tyrimų paketas

Inovacijos
Rūpestis klientais
Veiklos rodiklių atnaujinimas
Kainodaros modeliai
Tyrimai plėtrai

Jeigu per 2008-ųjų metų krizės laikotarpį pagrindinis verslo iššūkis buvo RIZIKOS SUVALDYMAS, t.y., nors ir negalėjome pakeisti situacijos, stebėdami vartotojų nusiteikimą ir finansinius rodiklius galėjome prognozuoti tolimesnę eigą. Tuo tarpu pagrindinis COVID-19 krizės iššūkis yra NEAPIBRĖŽTUMAS, t.y., ne vartotojai, o virusas ir politikai priima sprendimus, dėl kurių byra tiekimo grandinės, uždaromi prekybos keliai, kinta vartojimas. Ir to prognozuoti beveik neįmanoma.
Kai negalime nei keisti, nei nuspėti aplinkos, lankstumas, procesų adaptavimai ir greitas resursų perskirstymas tampa svarbesniais faktoriais negu dydis ir efektyvumas. Totalaus neapibrėžtumo sąlygomis, geriausia yra eksperimentuoti su keliais alternatyviais scenarijais 1-3-6 mėnesiams.

Jack Welch yra pasakęs, kad „Jeigu išorinio pokyčio greitis yra didesnis negu vidinio pokyčio greitis, galas – netoli“. Šiandien mūsų klientai juda tokiu greičiu, kurį matuojame dienomis ir valandomis, taigi, mums taip pat reikia greičiau adaptuoti savo verslus.
Tokiomis sąlygomis dauguma ankstesnių tyrimų praktikų yra pasenusios ar nebetinkamos. Kai kuriais atvejais, protingiausia yra tiesiog atidėti ar apskritai sustabdyti vykdomus tyrimus. Dauguma įmonių šiuo metu atlieka tik taktines marketingo strategijos adaptacijas: kainodaros ir produktų adaptaciją, e-kanalų ir omnichannel sinergijos tvarkymą. Tačiau jau artėjame prie etapo, kai reikia pradėti dėlioti pagrindus ateičiai – kai rinka išeidinės iš krizės ir išsigryninti ilgalaikio veiklos modelio logiką.

Šiame etape atitinkamai pritaikyti tyrimai gali būti nepaprastai naudingi verslo atsparumo stiprinimui, rytojaus tendencijų prognostikai bei naujų produktų ir vertės pasiūlymų išgryninimui. Būtent tokias iniciatyvas mes siūlome savo „Krizės tyrimų pakete“.

Tyrimai inovacijų skatinimui

Ar tai, ką parduodate, yra būtent tai, ko šiandien reikia klientams? Jeigu kyla abejonės, turbūt laikas naujiems sprendimams. Šiandien, kaip niekad, svarbu suprasti, kaip novatoriškos idėjos gali būti įgyvendintos e-komercijos aplinkoje bei kaip pilnai išnaudoti skaitmeninių sprendimų potencialą. Žymioji Samuel Becket citata „Suklyskite ir vėl, suklyskite geriau“ yra kaip niekad aktuali.

Rinkos tyrimai gali padėti pasirinkti geriausias idėjas įgyvendinimui. Internetinės fokus grupių diskusijos, moderuojamos naujų produktų vystymo subtilybes išmanančio eksperto, Jums padės išgirsti potencialių klientų nuomonę apie Jūsų idėjas bei sutaupys laiko ir užkirs kelią finansiniams nuostoliams, kuriuos patirtumėte pasirinkus klaidingą kryptį.

Tyrimai, kaip rūpestis klientais

Kuo labiau pažeidžiamu jaučiasi Jūsų klientas, tuo jautriau reaguoja į paslaugų kokybę ir dėmesio stoką. Todėl didelė klaida būtų siekiant išsaugoti ar stabilizuoti pardavimų lygį atsisukti į tik į naujų klientų pritraukimą ir pamiršti jau turimus klientus.
Kai esami klientai žino, kad jų balsas yra girdimas, tai tampa esminiu faktoriumi ugdant lojalumą. Teisingai klausantis savo klientų balso, taip pat užtikrinamas ir kritinės informacijos surinkimas, kuri padeda kiekvienai funkcinei įmonės sričiai veikti taip, kad augintų klientų lojalumą – nuo pačio produkto iki rinkodaros komandos siunčiamų žinučių ir klientų aptarnavimo tobulinimo idėjų.

Mes galime padėti Jums sukurti į klientus orientuotą programą krizės laikotarpiu, kuri padės Jums klausytis klientų empatiškai ir iškart atlikti reikiamus pakeitimus.

Prekės ženklo ir įmonės veiklos rodiklių atnaujinimas

Greičiausiai Jūs jau turite standartinius matavimo rodiklius (pvz., svarstymas, rekomendavimas ir pan.) ir matote, kaip fluktuacijos rinkoje verčia juos aukštyn kojomis. Šiandien prognostikai garbingai atitenka „didžiausio galvos skausmo“ titulas. Vartotojai recesijos metu nenustoja pirkti – jie tiesiog perka mažiau, pakeičia prekės ženklus, perka alternatyvas arba renkasi visiškai naujus produktų konceptus. Jie gali tapti labiau prisirišę prie Jūsų prekės ženklo arba atvirkščiai – jaustis ypač nutolę. Nors puikiai suprantame, kad šiandien į svarbiausią klausimą „kiek blogai ir kiek ilgai?“ tiksliai atsakyti negali niekas, įmonėms būtini rodikliai, kuriais jos galėtų remtis kurdamos ateities scenarijus.

Standartinės ataskaitos ar tyrimų „trackeriai“ nepadeda sumažinti neužtikrintumo ir priimti išmintingesnių sprendimų. Vietoje vakarykštės nuomonės bei pardavimus fiksuojančių rodiklių reikia naudoti prognostinius (lead) rodiklius. Mūsų duomenų analitikos komanda gali padėti Jums sukurti optimizuotą kritinių rodiklių stebėsenos ir ataskaitų kūrimo sistemą tam, kad šiuo permainų periodu būtų išlaikyta maksimali realaus laiko kontrolė ir prognostika padedanti įmonei veikti „savo klientų greičiu“.

Kainodaros modeliai ir akcijų (promo) auditas

Kainodara šiandien yra dar vienas didžiulis galvos skausmas rinkodaros specialistams. Mes visi norime nemažinti kainų ir nešvaistyti marketingo biudžeto neefektyviems sprendimams bei primityvioms akcijos, tačiau nėra taip paprasta rasti būdų, kurie leistų sustiprinti vertės pasiūlymą esamu kainų lygiu. Remdamiesi tyrimais, mes galime:

  • Padėti pasirinkti, kuriuos papildomus produktus ar paslaugas siūlyti klientams, kad pasiūlymui būtų sunkiau atsispirti;
  • Patikrinti, kiek tvarūs yra Jūsų turimi kainodaros modeliai šiame spartaus e-komercijos augimo kontekste, bei, kiek jie yra tinkami greitam e-komercijos platformų paleidimui;
  • Eksperimentuoti su skirtingomis trumpalaikėmis kainodaros strategijomis ir akcinėmis žinutėmis, ieškant optimaliausio sprendimo;
  • Padėti tapti tikslesniems su reklamine veikla internete tam, kad išaugtų pritraukiamų vartotojų skaičius.

Tyrimai verslo plėtrai

Praeitos krizės duomenys rodo, kad vartotojai krizės metu tapo atviresni naujoms idėjoms, kadangi jų seni įpročiai buvo sutrikdyti. Tiems verslams, kurie nori išnaudoti krizės atnešamas galimybes, yra būtina suprasti, kas šiuo laikotarpiu labiausiai rezonuoja jų vartotojams. Mes galime padėti išsiaiškinti:

  • Ar Jūsų prekės ženklo vartotojai grįš į ankstesnes vartojimo tendencijas pasibaigus recesijai? Jei ne, kaip Jūsų produktai ir paslaugos turėtų keistis, kad būtumėte pirmoje fronto linijoje, prisitaikant prie naujosios industrijos realybės?
  • Kokiais naujais produktais ir paslaugomis žavėsis vartotojai?
  • Ar yra potencialo plėsti turimą rinkos dalį žengiant į naujas rinkas, pristatant naujus projektus ar prisijungiant iš sudėtingos padėties besikapanojantį konkurentą?

 

Krizės tyrimų paketo pagalba mes galime padėti Jums susidoroti su klausimais ir problemomis, nurodytomis viršuje, tam, kad pasibaigus recesijai, Jūsų verslo ateities sėkmė būtų grįsta informuotais sprendimais.

SUSISIEKITE SU MUMIS

Esame pasiruošę suteikti Jums daugiau informacijos, atsakyti į turimus klausimus ir pasiūlyti efektyviausią sprendimą jūsų poreikiams.