Meniu
en
lt
Partnerystėje su:
ccc logo
Sic - Ccc
Joins Civitta
SIC market research company joins forces with Civitta consulting group transforming into a family of solutions branded as CCC - CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY.

Privatumo politika kandidatams į darbo vietas

Gavę paraišką į atvirą darbo poziciją arba atsitiktinę paraišką prisijungti prie CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY, tvarkome jūsų duomenis („asmens duomenys“). Tai atliekama siekiant įvertinti Jūsų profilį ir tinkamumą darbo pozicijai, atsižvelgiant į CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY žmogiškųjų išteklių poreikius.

Atsižvelgdami į tai, saugome Jūsų asmens duomenis ir privatumą, imdamiesi visų atitinkamų priemonių pagal galiojančius teisės aktus, įskaitant ES reglamentą 2016/679 (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, BDAR).

Šioje privatumo politikoje nurodoma, kaip CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY gali naudoti Jūsų asmens duomenis, kaip užtikriname jų apsaugą ir kokias teises į privatumą Jums suteikia įstatymai.

Šioje politikoje „mes“ ir „mūsų“ reiškia CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY, o „Jūs“ ir „Jūsų“ reiškia kandidatus.

1. Kodėl tvarkome Jūsų asmens duomenis?

Tvarkome Jūsų asmens duomenis tam, kad efektyviai valdytume mūsų įdarbinimo procesus. Šiuos duomenis dažniausiai pateikiate Jūs, kandidatuodami į laisvą darbo poziciją arba atsitiktinai siųsdami prašymą šiuo klausimu. Įdarbinimo proceso metu, atsižvelgdama į vertinimo proceso etapus (pvz., rašytiniai testai, apklausos), CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY gali paprašyti papildomų asmens duomenų.

Žemiau išvardyti pagrindiniai tikslai, kuriais tvarkome Jūsų asmens duomenis:

  • siekdami įvertinti, kiek Jūsų profilis ir įgūdžiai atitinka dabartinius mūsų žmogiškųjų išteklių poreikius;
  • siekdami įvertinti Jūsų gebėjimus atlikti reikalingas užduotis;
  • siekdami informuoti Jus apie Jūsų darbo paraiškos būseną;
  • siekdami užtikrinti sąžiningą vertinimą;
  • siekdami reaguoti į galimus būsimus žmogiškųjų išteklių poreikius.

2. Kokiu teisiniu pagrindu tvarkome Jūsų asmens duomenis?

Įgyvendinami kurį nors iš anksčiau paminėtų tikslų, remiamės aiškiai apibrėžtu teisiniu pagrindu tvarkyti Jūsų asmens duomenis. Todėl, atlikdama bet kurią tvarkymo operaciją, CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY užtikrina, kad bus vadovaujamasi bent vienu iš šių teisinių pagrindų:

  • turime laikytis teisinių įsipareigojimų pagal mūsų jurisdikcijose taikomus įstatymus;
  • Jūs suteikiate mums sutikimą naudoti Jūsų asmens duomenis konkrečiu tikslu;
  • turime teisėtą interesą naudoti Jūsų duomenis nurodytu tikslu ir šis interesas nenusveria Jūsų intereso.
Kandidatų atžvilgiu teisėtų interesų siekimas yra pagrindinis taikomas teisinis pagrindas. Vis dėlto, jis gali būti palyginti plačiai interpretuojamas, tad, norėdami suteikti aiškumo šiam aspektui ir informuoti Jus, ko tikėtis, savo teisėtu interesu laikome:

  • Kvalifikuotų kandidatų įdarbinimą;
  • Teigiamo CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY išorinio įvaizdžio pateikimą;
  • Mūsų paslaugų gerinimą;
  • Keitimąsi informacija tarp skirtingų CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY subjektų (perdavimai grupės viduje).

Taip pat galiojantis teisinis pagrindas egzistuoja, kai mes:

  • tvarkome Jūsų duomenis, siekdami apsaugoti Jūsų ar kito asmens interesus;
  • turime atlikti užduotį įgyvendindami viešąjį interesą arba vykdydami mums suteiktus oficialius įgaliojimus.

Jūsų duomenis naudosime tik siekdami išvardytų interesų, kiek jie neprieštaraus Jūsų interesams ir pagrindinėms teisėms. Atsižvelgdami į tai, kiekvieną kartą, remdamiesi bet kuriuo iš šių teisinių pagrindų, mes atliksime šių interesų ir Jūsų teisių bei laisvių pusiausvyros testą tam, kad pastarosios nebūtų neproporcingai apribotos.

3. Kurias Jūsų asmens duomenų kategorijas naudojame?

Kaip minėta aukščiau, vykdydami įdarbinimo procedūras tvarkome keletą asmens duomenų kategorijų. Šiuos duomenis gauname iš mums pateiktų dokumentų, daugiausia – Jūsų gyvenimo aprašymo ir motyvacinio laiško. Atsižvelgiant į tai, kad šių dviejų dokumentų formatas yra laisvas, asmens duomenų tvarkymo kategorijos gali apimti, bet neapsiriboja šiomis kategorijomis:

  • Bendra informacija: vardas, pavardė, namų adresas, telefono numeris, el. paštas, parašas, šeimyninė padėtis, pilietybė;
  • Išsilavinimas: lankytos švietimo įstaigos, informacija apie egzaminus ir įvertinimus;
  • Profesinė patirtis: ankstesni darbdaviai, ankstesnių darbo vietų rekomendacijos, kontaktinė informacija ir asmens duomenys;
  • Specialūs įgūdžiai: IT įgūdžiai, kalbų mokėjimas.

Rašytinių ir žodinių vertinimo etapų metu taip pat tvarkome asmens duomenis, susijusius su:

  • Vaizdo stebėjimu ir prieiga prie mūsų teritorijos: vaizdo įrašai bei biometriniai duomenys;
  • Rašytinio vertinimo testo informacija: atsakymai, bendras įvertinimas;
  • Viešai prieinama informacija: informacija iš socialinių tinklų, laikraščių, internete paskelbta informacija.
Specialios asmens duomenų kategorijos

Specialios asmens duomenų kategorijos yra duomenys, atskleidžiantys rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus ar narystę profesinėse sąjungose, taip pat – genetinių ir biometrinių duomenų tvarkymas, siekiant konkrečiai nustatyti fizinio asmens tapatybę, sveikatos duomenis arba duomenis apie fizinio asmens lytinį gyvenimą ir lytinę orientaciją.

Vertinimo tikslais CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY naudoja jautrias asmens duomenų kategorijas tik siekdama užtikrinti lygias galimybes. Tačiau, kaip minėta anksčiau, dėl paraiškų proceso laisvo formato aspektų Jūsų išsiųstuose dokumentuose gali būti tam tikrų kategorijų jautrių asmens duomenų. Tokio pobūdžio informacijos tvarkyti nėra reikalinga ir mes patariame pretendentams tokių kategorijų asmens duomenis naudoti ribotai.

Kitais atvejais tokio pobūdžio asmens duomenis tvarkome tik tam tikrais atvejais, visada remdamiesi tvirtu teisiniu pagrindu, dažniausiai – siekiant užtikrinti mūsų patalpų saugumą rašytinio ir žodinio vertinimo metu (renkant vaizdo stebėjimo duomenis).

4. Asmens duomenų laikymas, saugojimas ir ištrynimas

CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY užtikrina, kad Jūsų duomenys saugomi centralizuotai ir organizuotai, o konkrečiai – atitinkamose vidinėse žmogiškųjų išteklių informacinėse sistemose ir mūsų administracinėse debesijos paskyrose. Atlikus perdavimą grupės viduje, informacija apie Jus taip pat gali būti laikoma saugiose įmonės el. pašto paskyrose. Be to, atspausdintus ir kitus popierinius dokumentus (pvz., gyvenimo aprašymus, motyvacinius laiškus) saugome tinkamose fizinėse saugyklose.

Informacijos saugumą užtikriname įgyvendindami visapusišką prieigos teisių sistemą, prie kurios unikalią prieigą, įgyvendindamas teisėtus ir aiškiai apibrėžtus tikslus, turi tik įgaliotas ir susijęs personalas.

Mūsų taikomi duomenų saugojimo laikotarpiai grindžiami keliais aiškiai apibrėžtais kriterijais. Todėl duomenys bus saugomi tol, kol mes aktyviai sieksime vieno iš anksčiau išvardytų tikslų ir tol, kol tam turėsime teisinį pagrindą.

Kad galėtume susisiekti su Jumis ateityje atsiradus panašiai laisvai pozicijai, Jūsų asmeninę informaciją galime saugoti tik gavę Jūsų sutikimą.

5. Asmens duomenų perdavimas

Mums vykdant savo veiklą, Jūsų asmens duomenys gali būti perduoti mūsų įmonių grupės viduje (perdavimas grupės viduje).

Grupės viduje atliekami asmens duomenų perdavimai

CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY yra CIVITTA įmonių grupės dalis. Gavę Jūsų sutikimą, galime perduoti Jūsų asmens duomenis kitoms įmonėms, kurios yra šios įmonių grupės dalis, tuo atveju, jei Jūsų profilis gali patenkinti tų juridinių asmenų žmogiškųjų išteklių poreikius.

CIVITTA laikosi holistinio požiūrio į pretendentų asmens duomenų apsaugą, todėl užtikrina, kad Jūsų naudai bus taikomos tos pačios garantijos ir teisės visos grupės atžvilgiu.

Tarpvalstybiniai perdavimai už EEE ribų

Dėl mūsų tarptautinės struktūros ir veiklos išskaidymo, dalis mūsų veiklos ir klientų gali būti už Europos ekonominės erdvės ribų (ES valstybės, Islandija, Norvegija ir Lichtenšteinas). Todėl galime perduoti Jūsų asmens duomenis už EEE ribų į šalis be Europos Komisijos sprendimo dėl tinkamumo.

Siekiant užtikrinti ES lygio duomenų apsaugą, visiems mūsų tarpvalstybiniams perdavimams CIVITTA naudoja standartines Europos Komisijos patvirtintas sutarties sąlygas, kurios tokių operacijų atžvilgiu traktuojamos kaip BDAR atitinkančios apsaugos priemonės.

6. Jūsų teisės

6.1. Teisė susipažinti su savo asmens duomenimis

Jūs galite paprašyti ir turite teisę gauti iš mūsų informaciją apie mūsų tvarkomus asmens duomenis, iš kur mes juos gavome ir kam mes juos naudojame. Jūs galite gauti informaciją apie tai, kiek laiko mes saugome Jūsų duomenis ir kas gauna duomenis apie Jus. Vis dėlto, Jūsų teisę susipažinti su dokumentais gali apriboti teisės aktai, kitų asmenų privatumo apsauga ir mūsų verslo bei veiklos aplinkybės. Mūsų praktinėms žinioms, konfidencialiems duomenims bei vidiniams įvertinimams ir medžiagai gali galioti išimtys iš teisės gauti informaciją.

6.2. Teisė ištaisyti ir ištrinti duomenis

Jei pastebėjote, kad mūsų turimi Jūsų asmens duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar neaktualūs, Jūs turite teisę ištaisyti ar ištrinti duomenis, paisydami iš galiojančių teisės aktų ir teisių tvarkyti duomenis kylančių apribojimų.

6.3. Teisė apriboti naudojimą

Jei manote, kad mūsų tvarkomi Jūsų asmens duomenys yra neteisingi arba neišsamūs arba jei esate nesutikę su duomenų naudojimu, galite reikalauti, kad mes susiaurintume šių duomenų naudojimą iki jų saugojimo. Šie duomenys bus tik saugomi iki tol, kol duomenys bus pataisyti arba bus nustatyta, ar mūsų teisėti interesai viršija Jūsų interesus.

Jei turite teisę ištrinti jau įrašytus Jūsų duomenis, vietoje to galite paprašyti mūsų susiaurinti šių duomenų naudojimą iki jų saugojimo.

6.4. Teisė į duomenų perkeliamumą

Jei mes duomenis naudojame gavę Jūsų sutikimą arba susitarimo pagrindu, o duomenų tvarkymas yra automatizuotas, Jūs turite teisę gauti Jūsų pateiktų duomenų kopiją elektroniniu automatizuotai nuskaitomu formatu.

6.5. Teisė nesutikti

Jūs turite teisę nesutikti, kad CIVITTA tvarkytų Jūsų asmens duomenis, kai mes remiamės mūsų teisėtu interesu atlikti tokią operaciją mums vykdant užduotis viešojo intereso arba tiesioginės rinkodaros tikslais.

6.6. Automatinis atskirų sprendimų priėmimas

Jūs taip pat turite teisę nesutikti su sprendimu, kuris grindžiamas tik automatizuotu duomenų tvarkymu, įskaitant profiliavimą. Peržiūrėdama tokius atvejus, CUSTOMER CENTRIC CONSULTANCY užtikrina tinkamas priemones Jūsų teisėms apsaugoti, daugiausia – teisę į žmogaus įsikišimą.

Jums bus pranešta, jei Jūsų asmens duomenų atžvilgiu bus atliekamas automatizuotas sprendimų priėmimas.

6.7. Sutikimo atšaukimas

Jei tvarkome asmens duomenis turėdami Jūsų sutikimą, Jūs bet kuriuo metu galite atšaukti savo sutikimą atskleisti duomenis. Atkreipkite dėmesį, kad mes ir toliau galime naudoti Jūsų asmens duomenis tam, kad įvykdytume teisines ar sutartines prievoles.

7. Tikslumas ir Jūsų asmens duomenų atnaujinimas

Kol Jūsų asmens duomenys saugomi mūsų duomenų bazėje, mes juos nuolat atnaujinsime. Tai atliekama vidaus struktūros tikslais bei siekiant užtikrinti geresnį kliento poreikių ir prašymų bei Jūsų įgūdžių atitikimą. Savo duomenis galite atnaujinti informuodami žmogiškųjų išteklių atstovę adresu Gedimino 27, Vilnius, rašydami į info@ccconsultancy.lt.

8. Šios privatumo politikos atnaujinimai

Ši Politika gali būti peržiūrima ir jos atnaujinta versija publikuojama mūsų svetainėje. Atlikus esminius pakeitimus, kurie gali daryti reikšmingą įtaką Jūsų teisėms arba padidinti Jūsų atsakomybes, mes Jums apie tai pranešime. Apie pokyčius galime pranešti ir esant kitoms aplinkybėms. Rekomenduojame nuolat peržiūrėti šį puslapį, kad gautumėte naujausią informaciją apie mūsų privatumo praktiką.

9. Kontaktinė informacija ir skundų pateikimas

Jei turite klausimų apie savo teises į privatumą ir tai, kaip mes registruojame ir naudojame asmens duomenis, visada galite susisiekti su mumis, kaip duomenų valdytoju. Mūsų biuro adresas Lietuvoje yra Gedimino pr. 27, Vilnius, o su atsakingu asmeniu galite susisiekti el. paštu: info@ccconsultancy.lt.

Jei esate nepatenkinti tuo, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis bei esate nepatenkinti bendravimu su atsakingu asmeniu, galite pateikti skundą Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijai, kurios kontaktinė informacija pateikta apačioje.

Šiandieniniame išmaniame pasaulyje įmonių tinklapiai, skirti  savo produktų ir paslaugų reklamai, jau tapo įprastu reiškiniu. Atsiradus internetinei paieškai, vartotojams tapo daug paprasčiau rasti reikalingą informaciją / produktus / paslaugas. Kad tinklapis būtų sėkmingas, jo nuoroda turėtų atsirasti bent pirmuose trijuose internetinės paieškos svetainės puslapiuose: eiliškumas priklauso nuo lankytojų skaičiaus. Tai pasiekti padeda paieškos sistemų optimizavimas (angl. SEO). Paieškos sistemų optimizavimas – tai rinkodaros strategija, kuri pagerina lankytojų srauto kokybę ir padidina lankytojų kiekį tam tikram tinklapiui. Ši strategija ne tik paveikia paieškos sistemos rezultatus, bet taip pat ir paveikslų, vaizdo medžiagos ar specifinės pramonės šakos vertikaliąją paiešką. Ji taip pat apsprendžia paieškos algoritmo veikimą ir taip ieško to, kas būtų populiaru. Kai tinklapio nuoroda įkeliama į paieškos sistemą, tarytum koks voras ima ropoti per puslapį, rinkti nuorodas, kurios veda į kitus puslapius ir saugoti jas paieškos sistemos serveryje. Visa iš puslapių surinkta informacija yra perduodama indekso rodyklei, kurios pareiga yra iš minėtų puslapių atrinkti reikiamą informaciją; tokią, kaip raktiniai žodžiai ir jų svarumas, puslapio vieta ir kitos nuorodos, kurias voras turės išropoti ateityje. Anksčiau šios paieškos sistemų optimizavimo algoritmai būdavo sudarinėjami tik raktinių žodžių, Meta žymių ir bylų indekso, gautų iš internetinės svetainės pagalba.

Duomenų apsaugos institucijos kontaktiniai duomenys
 

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

  1. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius

Tel. (8 5) 271 2804, 279 1445; El. paštas ada@ada.lt